Anak betina kite zaman ni memang gatal macam jantan tua soleh jugak. Nak tahu kenapa jadi begini? Sebab mak bapak malas nak sunat!! Kalau sunat pun secoet je. Zaman sekarang memang sial. Sebab tu anak dara Melayu kite miang macam setan!! Tak percaya tengok sekeliling. Yang tutup aurat pun pakai ketat-ketat, tetek menjulur, kat kepala naiklah bonggol setan yang tinggi cam unta, memang jadah menjolok mata!! Buat dosa je. Betina-betina cam nie sebenarnya tak ade tempat mana-mana spesyel kat akhirat kelak sebab mereka langsung tak mencontohi perangai bidadari-bidadari syurga. Betina camnie hanyalah layak jadi hamba suruhan bidadari-bidadari cun yang taat di dunia, tapi mereka tak layak jadi alat jimakan jantan soleh di syurga.

Tapi, ada pengecualian kepada betina camnie boleh ditebus dosa-dosa mereka, dan ditempatkan lagi tinggi dari betina-betina alim dan taat oleh segala suruhan Allah. Kalau betina Muslimah nie benar-benar sayang Islam, mereka akan menaikkan pedang dan menunggang unta atau keldai demi untuk berjihad memerangi orang-orang laknat kafir Yahudi, membunuh alkafirun walmurtadin, insyallah, Allah akan memberi ganjaran yang hebat bagi mereka!!

Alam lucah akhirat sebenarnya tidak terhad bagi mengghairahkan jantan soleh sahaja. Betina yang berjihad disediakan tempat yang speyel, yakni alam lucah jannatul firdaus yang setanding dengan tempat yang disediakan untuk jantan soleh!!

Di tempat spesyel nie betina-betina syahid yang berjuang untuk mempertahankan Islam dalam jihad, Allah telah sediakan untuk mereka 72 bidadara-bidadara Arab yang ganas berjimak macam babi Muhamad, syiok dijimak 24 jam tanpa henti. Lepas habis rogol semua 72 bidadara syurga mereka layak boleh rogol zakar yang paling hebat sekali yakni zakar babi Muhammad yang gagah berjimak!!