Tindakan kerajaan Malaysia dan kerajaan Arab Saudi terhadap Hamza Kashgari sungguh biadap dan tidak berperikemanusiaan. Makcik kesian kat si anak Arab ni. Hamza pun cecuber nak berbicara dengan Babi Muhammad gak. Sepertimana Rasulullah s.a.w nabi taik anjing berbicara dengan jin-jin dan setan-setan padang pasir di Gua Hirak, menerima wahyu dari Allah Babi Taala, Hamza pun bersabda, “Wahai Rasulullah! Engkau tidak pun sehebat mana. Aku benci peribadi engkau yang buruk itu. Manakala aku menghargai peribadi engkau di mana yang elok. Aku tidak akan sujud kat kau. Aku tidak akan cium tangan kau. Engkau hanyalah manusia biasa. Seperti aku layan saudara manusia aku, engkau tidak layak dicium tangan dan tapak kaki busuk dan berpasir tu. Aku berjabat tangan dengan engkau sepertimana aku berjabat tangan dengan manusia lain.” Umat Babi Muhammad di Malaysia dan di Arab Saudi memang pukimak sesangat sampai nak pancung kepala anak ni! Astaghfirullahalazim!! Semoga Allah Puki Taala yang maha pekak babi mampos terlebih dahulu sewaktu orang-orang kafir celaka lahanat cuba sedaya upaya untuk menyelamatkan nyawa yang berharga ini. Allah swt memang babi! Babi Muhammad anak haram setan sundal!!