Perangai ore Isle di negara kapiq Hungary

Ore Isle dengan budaya samseng tiada pisah nya. Sejak dulu sampai sekarang tidak kira dari negara mana, DNA penyangak tu masih kekal. Walaupun pelarian, nak mintak belas kasihan orang kapiq kat negara kapiq pun buat perangai macam itu negara bapak dia. Polis Hungary dengan baiknya memberi makanan, minuman, barang hygiene, selimut dan keperluan asas… Pelarian Isle pungkoqs vaviks kemain dengan hebatnya campak buang saja. Nak barang brand apa woi?! Keadaan dah darurat tu terima saja lah. Ko hengat sedara Islam ko ngan tolong ko? Jangan harap! Negara kapir jugak lah destinasi ko. Cilakok punya pelarian Isle!